Gemiddelde 9/10 van klanten starstarstarstar

  • Proefrit aan huis
  • Gratis pechhulp en vervangend vervoer
  • Tot een jaar BOVAG garantie
Aangepaste-auto

Meneer Humme zocht een auto waar zijn scootmobiel in mee kon

Meneer Humme heeft COPD waardoor hij niet lang kan lopen. Zeker als de temperatuur en luchtdruk veranderen, bijvoorbeeld het verschil tussen de cabine in de auto en thuis is hij snel buiten adem. “Ik was daarom aan het rondkijken voor een andere auto. Ik had op dat moment een luxe auto met een klein stadscootertje.” Toen hij overstapte naar een grotere scootmobiel die niet langer in zijn auto paste, moest hij dus op zoek naar een andere, grotere auto.

“In mijn zoektocht kwam ik uit bij verschillende bedrijven. Wellner had een uitgebreide website en was ook qua prijs interessant. Daarom ben ik direct langsgegaan bij ze, samen met mijn zoon.” Daar kwam meneer Humme een auto tegen met een heel goede prijs. Echter, de auto voldeed niet aan al zijn wensen. “Ik wilde graag een elektrische deur en voor het mooie was de auto iets te laag.” Toch was het voor nu al een grote stap in gebruiksgemak, dus hij besloot de auto te nemen als ‘tussenauto’.

Ondertussen bleef hij de website van Wellner in de gaten houden en na 6 maanden vond hij de perfecte auto voor hem. “Ik ben vrachtwagenchauffeur geweest, dus de eisen voor een auto lagen bij mij behoorlijk hoog”, vertelt meneer Humme lachend. “Wellner is het eerste bedrijf waar ik in mijn leven een auto gekocht heb die zulke goede service geeft. Zelfs bij het kopen van mijn niet aangepaste auto’s in het verleden heb ik nog nooit zoiets meegemaakt.” Je hoort de dankbaarheid in zijn stem.

Hij begint een voorbeeld te vertellen: “Twee weken geleden kreeg ik mijn tankdop met geen mogelijkheid meer open. Zelfs mijn buurman, een stratenmaker met behoorlijk wat kracht in zijn donder, lukte het niet. Ik heb Danny van Wellner toen gebeld en uitgelegd dat ik vanwege de brandstof niet meer van Gouda naar zijn pand in Zoetermeer durfde te rijden. Daarop zei Danny tegen me: ‘Joh, dat is geen probleem, dan kom ik toch even jullie kant op?”

Volgens meneer Humme is deze reactie typerend voor het bedrijf. “Ze houden altijd rekening met onze beperkingen, zijn altijd vriendelijk en denken overal in mee. Overal is een oplossing voor, dat is voor mij heel belangrijk.”

In ruil voor de goede zorgen van Wellner doet meneer Humme dan ook graag iets terug, “ik leg altijd kaartjes van Wellner neet bij het ziekenhuis, mijn longarts en mijn fysiotherapeut. Zij ondersteunen mij en zo probeer ik dat ook voor hen te doen, dat verdienen ze. Ik adviseer iedereen om zich door Wellner te laten helpen!”

“Ik leg altijd kaartjes van Wellner neer bij mijn longarts, want ik adviseer iedereen om zich door Wellner te laten helpen bij het zoeken naar een geschikte auto.”